פינדרוס: "שגנץ יעשה הטבת חלום, אין תסריט שנלך איתו"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס: "שגנץ יעשה הטבת חלום, אין תסריט שנלך איתו"

חה"כ יצחק פינדרוס בראיון ל'קול חי': "צריך להזכיר לאנשים מה היה כאן; אני מציע שגנץ יעשה הטבת חלום, אין תסריט שנלך איתו; לא תהיה קואליציה בהשתתפות החרדים ללא פתרון למצוקת הדיור"

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) שוחח הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית, והתייחס לקמפיין הבחירות: "צריך פשוט לתת תזכורת לאנשים. הקמפיין הטוב ביותר זו השנה הנוראה שהייתה לנו. צריך רק להזכיר לאנשים מה השאננות יכולה לגרום. זה האתגר".

הוא התייחס לכל אותם מצביעים שלא מזדהים לחלוטין עם כל המסרים של יהדות התורה: "גם אני לא מסכים על הכל עם כל החברים שלי, אבל יש דברים בסיסיים משותפים לכולנו. אף אחד מאיתנו לא רוצה לראות ילדים בלי מעונות, מיסים שממוקדים לציבור מסוים, ביטחון לא מתפקד… בסוף יש לנו משהו משותף ברור".

עוד אמר פינדרוס: "אני יותר מפחד מאלה שמחייכים אלינו מאשר מליברמן. כל הסיעות הפרוגרסיביות בכנסת הם היריבים שלנו. כולם באותו מקום. ראינו את זה במשרדים שהם היו. הם מדברים על מדינה דמוקרטית ואנחנו על יהודית. שם ההבדל".

פינדרוס הבהיר: "אני מציע שגנץ יעשה הטבת חלום, אין תסריט שנלך איתו. מערכת המשפט היא האויב מספר אחת שלנו, גנץ וסער המגנים הגדולים עליה – אז איך נוכל ללכת איתם?"

לדברי פינדרוס "יש עשרות אלפי קולות בציבור החרדי שלא יצאו להצביע בפעם הקודמת ושם צריך להשקיע את המאמצים".

הוא נשאל על נושא הדיור ואמר: "אני אומר בצורה חד משמעית. לא תהיה קואליציה בהשתתפות החרדים אם לא יהיו בפועל 50 אלף יחידות דיור לציבור החרדי במיידי ועוד 150 אלף לעשור הקרוב. נדרוש שזה יהיה מסומן ובמקומות מרכזיים".



0 תגובות